De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun IS 2132 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Aya 20-09-2022

mooi en lichtgewicht

Geschreven voor: Braun IS 2132

Ik was op zoek naar een strijkijzer dat licht van gewicht was en eenvoudige tinten had. Dit strijkijzer voldeed perfect aan mijn criteria. Dat is geweldig!

Pluspunten

• eenvoudige kleuren
  • lichtgewicht

Petra 10-09-2022

Prima stoomstrijkijzer voor deze prijs. Compact model

Geschreven voor: Braun IS 2132

Fijne compacte stoom strijkijzer. De watertank is gelukkig niet zo groot. Wel even wennen dat je geen temperatuur icoontjes kunt kiezen. De temperatuur wordt geregeld door toevoegen (of juist niet) van stoom.

Pluspunten

• compact model
  • Kleine watertank

Minpunten

• toevoer van stoom bepaald de temperatuur.

m**a 30-06-2022

Braun Carestyle stoomstrijkijzer is prima

Geschreven voor: Braun IS 2132

lekker licht strijkijzer en meer dan voldoende ruimte voor water in het reservoir.
Je hebt weinig mogelijkheid om zelf te bepalen op welke temperatuur er gestreken wordt, dat vind ik nog steeds wel een beetje eng, maar tot nu toe nog geen ongelukken gehad met het 'zelf denken' van het apparaat.
Het snoer van het stroom kan worden opgerold om de stoomgenerator, alleen zit bij het oprollen het snoer dat stoom naar het ijzer geleid wel een beetje in de weg. Misschien een idee voor de ontwerper om hier bij opvolgende modellen even bij stil te staan. Voor de rest strijkt het fijn en maakt het zeer weinig geluid.

Pluspunten

• licht strijkijzer
  • weinig geluid

Minpunten

• 'zelfdenkend' weinig keuze temperatuur instelling

C. Jansen 19-04-2022
Geschreven voor: Braun IS 2132

Ik had in het verleden al eerder een stoomstrijkijzer van Braun gekocht. Zeer makkelijk in gebruik en in onderhoud. Zeker een aanrader! Snel op temperatuur om te stomen en reservoir is ruim voldoende qua afmeting.

Pluspunten

• Grootte reservoir
  • Gebruiksgemak